dilluns, de novembre 12, 2012

Problemes per votar

Segons el web de la CERA, els cens de residents a l'estranger, han aceptat la meva soŀlicitud, però encara no he rebut les paperetes.
Avui un company català que també viu a Tòquio m'ha enviat aquest missatge:

Confirmat. No podré votar. En introduir en DNI (amb lletra) i data de naixement a la web de l'INE sortia que no havien rebut cap sol·licitud amb les meves dades. Truco al 901 que surt a peu de pàgina. Contesten a Madrid (of course!!). Em donen el telèfon directe de BCN.

SORPRESA!!!!

Em diuen que el meu registre censal està al consolat de Londres i que em denegen la sol·licitud...malgrat haver-me registrat personalment a Tòquio el 2002, haver inscrit la canalla al registre civil a través del consolat de Tòquio, haver votat repetidament des d'aquí abans de la introducció del 'voto rogado', ser convidat religiosament cada 12 d'octubre a la Fiesta Nacional, rebre les circulars de naftalina que ens envien els nous consols quan arriben, haver estat contactat malament i tard després del terratrèmol.

ESTIC MOLT PERÒ QUE MOLT EMPRENYAT!!

PD Jo no la vaig votar!!!

Sembla ser que només un 10% dels catalans residents a l'estranger podrem votar. Això hauria de fer caure la cara de vergonya a tots aquells que parlen de la gran democràcia espanyola.

3 comentaris:

Carquinyol ha dit...

És que no heu fet els tràmits con calia !! Al presentar la sol.licitud hauríeu d'haver adjuntat una foto de la Camacho acompanyada del text 'yo la votaré a ella' (en llengua de l'Imperi)

Ja veuríeu com d'aquesta maner els tràmits no haguessin presentat cap problema...

Sergi ha dit...

Pudor de socarrim. Això ho hem de denunciar, s'ha d'investigar per part de la UE, perquè no es pot quedar així. Ha d'arribar a totes les orelles possibles.

I jo que vaig demanar el vot per correu segueixo sense rebre els papers...

tobuushi ha dit...

Carquinyol
O una d'en Jar Jar Bins que faria el mateix efecte LOL

XeXu
Crec que tens raó, però ens diran que no hem fet els tràmits correctament, hi ha molta gent que s'ha de desplaçar molt lluny per trobar el consolat més proper.
És el sistema que està anticuat.