divendres, de novembre 02, 2012

Panellets 2012

Avui he fet panellets, tot i que haig d'estudiar per l'examen de japonès d'aquest vespre (^_^), no havia tingut temps fins ara i és que sembla que tots els clients volen la feina pel mateix dia. I que no en falti! Oi?
Enguany els hi he posat patata uns 100g per 1quilo de panellets,  i no he barrejat la massa amb ou com altres anys, espero que d'aquesta manera es facin menys embafadors.

 També he fet un parell de panellets diferents d'altres anys. 

Els d'ametlla es havia fet fins ara d'escates però avui els he fet arrebossats que és l'estil més tradicional, i val a dir que més fàcil.

Els de pinyons són un malson, com us ho feu per enganxar els pinyons? Li vaig preguntar al xef, Josep Barahona i em va dir que: "amb paciència" (^_^)

 Aquests són de carabassa, és el primer cop que en faig, a veure com surten.

 Els de xocolata, com sempre en forma de cor, perquè son els que més li agraden a la Shikibu.

Aquests són de "Kinako", una farina dolça japonesa, l'any passat també en faig fer i van quedar molt bons, aquest cop els he decorat amb un pinyó.
Una mica més d'un quilo de panellets que espero poder compartir aviat amb els amics. I ara més val que en posi a estudiar per l'examen d'avui (^_^).

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Ostres, ets tot un manetes a la cuina! Tenen una pinta excel·lent, espero que el seu gust no es quedi curt. Alguna cosa em diu que segur que no. M'han fet gràcia els de carabassa, m'agradaria tastar-ne un! No ens engnayem, m'agradaria tastar-ne un de cada, però tampoc voldria abusar...

Anònim ha dit...

el gust no el puc apreciar, però la presentació es impecable!

Laura ha dit...

Ja trobava a faltar el teu post dels panellets! (quasi tan tradicional, ja, com aquests ^^).

Ja ens explicaràs com de bons estan (amb especial menció al de carabassa, si us plau, que a més de ser nous, són una monada!)


Assumpta ha dit...

Ara volem veure una foto d'en Miró i la Shikibu donant el vist-i-plau!! ;-))

La presentació, de matrícula d'honor!!! :-))

tobuushi ha dit...

XeXu.
Si mai vens per Tot Sants ja saps.

pons007.
M'han dit que eren bons.

Lalu.
Merci!
El de carabassa és el que m'ha quedat més melós de tots. La Shikibu ha "arrassat" amb els de xocolata, o sigui que no els he pogut tastar.

Assumpta.
En Miró s'ha menjat un de coco, i després s'ha dedicat a fer "mossegadetes" als d'altres sabors mentre no el veiem!

Unknown ha dit...

Què macos tots! Quins artistes esteu fets! Els meus nens amb prou feines van aconseguir fer la massa i les boletes, tot i que n'hi va haver un parell que van fer cors i estrelletes!