dimarts, de setembre 11, 2012

Mar i Cel 11 de setembre

Aquesta és casa nostra, és potser l'únic edifici de Hiratsuka que té un nom català, Mar i Cel. També deu ser l'únic edifici de la ciutat on, avui hi penja una Senyera. Fa bonic oi?
Aquesta Senyera ha estat amb mi durant els vuit anys que fa que visc al Japó, i ha sigut companya de "saraus" als escenaris d'Obrint Pas sempre que han vingut. La vaig comprar en una botiga de nàutica del carrer Ample de Barcelona, encara en tinc la bossa. La volia resistent, per això és una bandera de vaixell. La deso sempre al mateix calaix esperant el moment de treure-la per celebrar la llibertat del meu país. Noto que darrerament està neguitosa, impacient, té ganes de sortir i jo de passejar-la.

Us desitjo molt bon dia i una gran Diada, avui els catalans que vivim lluny de la pàtria serem amb tots vosaltres cridant al vostre costat en una jornada que farà història.
Bona Diada a tothom des del Japó! Visca Catalunya lliure i sobirana!

8 comentaris:

Claire ha dit...

Queda maquíssima!!!
Visca!!!

Sergi ha dit...

Llegeixo les teves paraules i m'esborrono. Cada frase arriba més endins que l'anterior, un autèntica carta d'amor al nostre país. Llegint-te a tu, també, que estàs tan lluny, creixen les meves esperances, serà possible. Potser et semblarà estrany, però aquesta fermesa teva, la teva alenada, m'empeny i m'omple de convicció. Felicitats per portar el teu catalanisme per tot arreu. Queda molt bé la senyera a la teva finestra, encara que sigui l'única, té un valor incalculable.

maria ha dit...

Avui hem fet història.
Sóc feliç.

tobuushi ha dit...

Claire.
Molt bones les fotos que vas penjar al FB ahir!

XeXu.
Ara qui s'esborrona sóc jo amb les teves paraules, de segur que tots plegats ho aconseguirem aquest cop.

maria.
Vaig estar despert fins a les 3 de la matinada seguint la manifestació, va ser molt emocionant quan els menbres de l'ANC i l'AMI van entrar al Parlament i van ser aplautits pels diputats.

Marta ha dit...

Va ser una passada, estaves amb els pels de punta de l'emoció! Així si que es pot tirar endavant!! Em sento orgullosa de ser catalana!!

Unknown ha dit...

Jo me n'he de portar una ara que torni per Nadal! La teva fa molta patxoca!

I la capçalera del bloc, xulíssima!!

Anònim ha dit...

i la senyera per quan? ^^

tobuushi ha dit...

Elisabeth.
Potser que l'encarreguis abans que no en quedaran (^_^)

pons007.
La Senyera la tinc penjada, si vols dir l'Estelada, no la tinc, vaig preferir l'oficial, perquè la volia usar institucionalment, en els actes que fessim els catalans del Japó. No cal que et digui que l'Estelada la duc dins el cor, era la bandera que presidia les reunions de les JERC de Badalona quan jo n'era militant, anys enrere quan els independentistes en comptaven amb les dits d'una mà.
Pensa que amb aquesta ja faig sortir espurnes de segons quins llocs.