divendres, de juliol 27, 2012

La "coja" botiflera 0 - Samurai Blue 1


6 comentaris:

Claire ha dit...

hahahahahaha Estic súper contenta!
Visca el Japó!
Si es que els Samurai Blue són genials!!

Sergi ha dit...

Que en deuen estar de contents aquella gent, i nosaltres, però no ho diguis a ningú! Tot el que sigui aportar una mica d'humilitat a Espanya sempre anirà bé.

maria ha dit...

Me'n he alegrat tan per vosaltres. Que bé que hagin perdut!Visca Catalunya i visca el Japó!

Assumpta ha dit...

Hehehehe a mi també em va alegrar moltíssim la notícia!! :-DD

Estàs molt guapo vestit així, fas el mateix gest que la princesa Shikibu al post anterior ;-))

Unknown ha dit...

Jo no tenia ni idea de què hi havia partit de futbol, així que ahir quan vaig encendre la tele mentre esmorzava ho vaig veure i vaig pensar: “Veuràs tu quan arribi a l’oficina...” Però per sorpresa meva, només va ser el meu sotscap de departament que em va fer un comentari mentre m’estava preparant un cafè: “El Japó ha guanyat, eh? Em sap greu per tu, però...”. I, a veure, ja estic cansada d’explicar que “la roja me la trae floja”, però quan els he dit que, realment, ja els està ben merescut, m’han mirat com que estic boja... Ains... I avui... futbol femení? Jo me’n vaig a tocar els taiko al bon odori del meu barri, així que passaaaaant! :P

tobuushi ha dit...

Claire.
Ni ells mateixo s'ho creuen no paren de passar imatges del partit per la tele.

XeXu.
Rebaixar el fums, i aprendre a respectar el rival. És els què els calia.

maria.
Al Japó estan molt contents, i el futbol va guanyant adeptes, potser aviat veurem un japonès al Barça.

Assumpta.
El gest que faig és el de victoria, però al Japó el fan quan es fan una foto, per ells vol dir "pau".

Elisabeth.
Jo també els he sorprès tot hi que ja em conèixen.
Que divertit tocar el taiko!