divendres, de maig 25, 2012

Star Wars 35 anys!

35anys! "a long time ago in a galaxy far, far away..."

No m'ho puc creure! Com passa el temps, encara recordo la coŀlecció de cromos que tenia, aleshores el meu personatge favorit ela Luke, potser perquè tenia la mateixa innocència que tenia jo, i era romàntic i idealista, no com Han Solo, a mi m'hagués agradat ser Han Solo, un tipus eixerit i aventurer.
Tinc moltes ganes de poder compartir Star Wars amb la Shikibu quan sigui prou gran, i amb Miró. 
Només les bones, eh! Les noves no valen res ( a part de la Natalie Portman, és clar ).

5 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Si noi, si... com pasa el temps ! L'estrena ja ens queda en un moment de fa temps, molt temps...

Claire ha dit...

jejejjejjeje Que macos sortiu al dibuix! ;-P
Com passa el temps!

tobuushi ha dit...

Carquinyol.
Ens anem fent grans!

Claire.
Ei, que el de l'esquerra no és l'Aya! (^_^)

Anònim ha dit...

No se si saps que el teu cosi es fanaic i l' Arnau també i la nena petita es diu .....LEIA.
Mira com son les coses heeee

Manoli

tobuushi ha dit...

Manoli.
És que Androrra és Tatooine (^_^)