dilluns, de maig 21, 2012

Kinkan Nisshoku

Kinkan Nisshoku ( 金環日食 ) vol dir eclipse anular de Sol. Avui a 2/4 de 8 del matí, tot Tòquio estava pendent de l'eclipse, portàvem mesos esperant-lo.
Malgrat l'espectació, i les olleres especials que l'Aya ens va comprar a Shibuya, Sant Pere ha decidit que ens volia fer la punyeta, o sigui que ens em llevat, ben d'hora, ben d'hora, però amb el cel tapat.

I això és el què hem vist, més o menys. No s'ha fet fosc com si fos de nit, ni hem hagut de sacrificar cap anyell ni cap verge, bé potser algú va perdre la virginitat anit (^_- ), perquè el Sol tornés a sortir, tímidament, després d'amagar-se darrera la Lluna. Em estat badant una estona...

Però a mi els "estels" no m'han deixat veure el cel. しーちゃんかわいい!!!

5 comentaris:

maria ha dit...

Quan és l'hora decisiva sempre s'escau que hi ha núvols...

Unknown ha dit...

Jo no el vaig poder veure perquè no tenia ulleres :(

Tot i que a mi, la manera que tenen de dir eclipsi em sona més a nom de menjar que a cap altra cosa ;)

Assumpta ha dit...

Quina princeseta!! :-)))

Claire ha dit...

Que graciosa amb els ulleres!
Doncs tot i haver-hi núvols i estar el cel tapat, crec es veu molt maco!

tobuushi ha dit...

maria.
O plou...

Elisabeth.
Tens raó, em fa venir ganes de menjar ou ferrat!

Assumpta.
Ja s'ho creu ja.

Claire.
Li van agradar tant que va voler anar a l'escola amb elles.