dilluns, de març 03, 2008

Murakami Takahiro

Fa un parell de setmanes van poder anar a visitar l'exposició de pintures de Takahiro Murakami, un amic que l'Aya va fer a Barcelona.

Com cada any a la galeria "Mona" de Roppongi, que és el nom del petit gosset de la mestressa de la galeria, una senyora molt simpàtica, que sembla més una tieta enrotllada que un "merchant" d'art.

En Takahiro, és molt callat i tranquil, quan vivia a Barcelona tenia l'estudi en un carreró de la plaça reial. Recorda que a vegades havia de saltar d'amunt d'algun "guiri" borratxo que dormint al replà de l'entrada.



5 comentaris:

Carquinyol ha dit...

I després diuen que Barcelona no és cosmopolita...

tobuushi ha dit...

Cosmopolita no. "Chupifly" un mot inventat per un amic meu, un dia hauré d'explicar que és un "chupifly", però de moment et puc dir que hi ha "chupiflys" que s'entretenen en voler canviar el nom de la plaça Rius i Taulet del barri de Gràcia per un altre més proper al barri, però no diuen res del carrer Ramon y Cajal, que pel que sembla és més proper que el de l'antic alcalde de Barcelona.

Carquinyol ha dit...

"chupifly" sembla sinònim de "pijiprogremulticulti" o "pastafari"...

Carles ha dit...

Hola vaig coneixer a l'artista a Barcelona es una persona especial, m'agradava molt la seva pintura, se que després de Barcelona va anar a viure a Holanda ja que hi tenia una nòvia i li vaig perdre la pista, estaria encantat si fora possible poder contactar amb en Takahiro, mitjançant e-mail o telèfon. Seria Fantàstic després de tants anys. Te una pintura molt interessant, em pots fer el favor, jo no se com fer-ho.....

tobuushi ha dit...

Carles, si m'envies un correu a tobuushi@gmail.com et donaré les dades que necessites.