dijous, de juny 21, 2007

Orelles ben netes

Akihabara és un barri conegut per la concentració de botigues d'electrònica, i per ser la meca dels "Otakus" del món.
A Akiba, com es coneix aquest barri de la capital, s'hi poden trobar tota mena de botigues relacionades amb el món del manga, l'animació japonesa i tota la cultura que s'ha creat al seu voltant. Ja us vaig explicar fa temps el fenomen dels Maid Cafè, o Meido Kisa, uns locals on les cambreres va disfressades de minyones franceses.
No sé exactament si el Cos-play és una fenomen japonès, però hi ha arrelat molt, tant que és molt normal veure, un dia normal, nois i noies disfressats de personatges de manga, o super herois entre d'altres.

La darrera moda a Akiba són les "netejadores d'orelles".
Noies joves vestides en kimono que netegen les orelles dels clients. El local pioner d'aquest servei, d'altra banda molt comú a Àsia, és Yamamoto Mimi Kaki.
El servei, de 30 minuts a 2.500 iens, inclou la possibilitat de descansar en una reservat decorat a l'estil "wafu" (japonès) i jeure al "tatami" amb el cap sobre els genolls de la noia mentre et "treu els taps", de les orelles.

He sentit a dir que és molt freqüent que a l'Índia s'ofereixi aquest servei, normalment són senyors amb bigoti que t'ho fan al mig del carrer, malgrat la precarietat del servei, sembla ser que és una experiència molt gratificant. Bé, jo preferiria que una noia maca m'ho fes en un ambient més agradable, com el d'una cambra "wafu", ja l'hi he demanat a l'Aya, però no us puc dir el que m'ha contestat. De moment l'única de casa que gaudeix d'una neteja d'orelles al el cap a la falda d'una noia japonesa és la meva filla, quina enveja!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo també em quedaria amb la versió japonesa de l'invent !!

I com avui tinc el dia friki, voldria afegir que aquest servei tindria molt bon èxit entre els Ferengis (Star Trek)