dilluns, de novembre 27, 2006

PS3 la consola més pràctica

No fa ni una setmana que Sony va treure al mercat la nova PlayStation i hi ha "frikis" escampats per tot el món fent "animalades" amb la pobra màquina.

I és que la PS3 desperta tantes passions com odis, aquí al Japó un miler de persones feia cua dos dies davant el "Big Camera" d'Akiba (Akihabara) per poder ser dels primer en gaudir-ne.
També al Japó algú s'ha dedicat a desmontar-la per "veure com funciona" o senzillament a destrossar-la fent-la servir de grill, perquè després diguin que no s'escalfa. Si voleu veure'n més imatges punxeu l'enllaç de Real PS3 Grill.



Als EEUU uns altres "penjats" han creat un web que es diu smash my.com al web hi podreu veure un video on destrossen una PS3 de 500 dollars davant la mirada al.lucinada de la gent que feia cua per comprar-la.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No l'havia vist encara, curiosa forma.

Jo hem compraré la Nintendo Wii quan pugui. La veritat és que només m'agraden uns jocs determinats, i com hem van regalar una GameCube i hem va agradar, i de les noves és la més barateta, doncs ja ho tinc decidit.

David JB ha dit...

Quines burrades fa la gent, jo no em gasto 500 $ per destrossar una cosa.

tobuushi ha dit...

La Wii sera la bomba al Japo, fins hi tot el meu sogre hi esta interessat, per practicar el golf.

De fet els diners no son seus, si visiteu el web veureu que busquen finançament entre els "enemics" de la consola, i el troben!
A mes a mes despres cobren pel video i la historia que es "munten".