diumenge, de setembre 17, 2006

Un any


Tens un any.
Dus el nom d'una poetessa famosa, potser per això, ets poesia.
Malgrat no parlis et fas entendre.

Ets molt petitona, rodanxona, toveta i suau, fas bona oloreta, i quan dorms i deixes dormir, "sembles" un angelet.
T'estimo i el meu amor va ser a primera vista.

Sé que no t'agrada gaire que et "petonegi" les galtones, que et molesta la barba de dies.
Sé que t'agrada que t'agafi en braços i el llenci enlaire "takai!, takai!" (amunt, amunt!).
No t'agraden el pitets, i ja vols agafar la cullera, i maldestrament intentes menjar per tu mateixa, però quan et canses, vas cap a la mama i t'hi aferres als pits.
M'agrada l'expresió de "velocitat" que fas quan et bufo a la cara.
M'agrada quan anem en tren i crides l'atenció per que tothom et digui "kawai" (bonica), t'hi has acostumat, i no te'n pots estar.
M'agrada que siguis presumida.
No m'agrada que em roseguis el mòbil, el comandament de la tele, el ratolí de l'ordinador, el bolis, els llibres, el sofà,...
M'agrada veure't pujar les escales tota sola, però em fa por que caiguis i et facis mal, ets massa "intrèpida".
T'agrada mirar enrere quan puges les escales tota sola per veure'm amb cara de ai, ai...

Tens un any, i per a mi han estat mesos, tu tens tota un vida per endavant, l'estrenes, en gaudeixes, fas olor de nou, d'energia.

Has seduït als meus pares obligant-los a fer milers de quilòmetres per rétret pleitesia, i als pares de la mama, l'avi, el "jiji", s'ha comprat un cotxe nou i l'ha fet matricular amb la data del teu naixement, només per treure't a passejar.

Ets una bruixeta, una fada de conte, ets la meva filleta i avui fas un any.

Per molts anys, "Baldufeta".

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ohhhhhh!!!!!!
Moltíssimes felicitats!!!!
Realment els fills et canvien la vida, cap a millor. Però no te n'adones fins que en tens.
És la connexió entre persones més forta que hi ha, n'estic segura.

Doncs res a seguir creixent i felicitats als "papis" també.

Un petonet triple.
Txell

Anònim ha dit...

moltes gracies per teu missatge super maco!!!

Aya

Anònim ha dit...

Felicitats a la "Baldufeta" i els seus pares, i que seguiu per a molts anys gaudint d'aquesta felicitat tots plegats.

Molt tendre el teu post, m'ha agradat molt. Sobretot la part de "i quan dorms i deixes dormir..."

Salutacions

L'escrivà En Teobald ha dit...

ets una persona i un pare molt dolç. Per molts anys.