dimarts, de juliol 25, 2006

Japó no és perfecte

Japó és un país molt tranquil pel que fa a la seguretat ciutadana, la gent del meu poble deixa, sobint, la porta de casa oberta i els veïns entren directament tot dient, "suimasen deshita", (perdona, però entro, eh?).
Normalment ningú lliga les bicicletes aparcades a millers davant les estacions de tren. Un país modèlic.
Ahir, però l'utopia es va ensorrar davant dels meus nasos.
M'han furtat el paraigua!
El vaig deixar al paraigüer de l'entrada de l'oficina i en anar a buscar-lo per sortir no hi era!, increïble. La Srta. Yano, la segretaria està fent les gestions necessàries per esbrinar el que ha succeït, mentres tant el cap de la meva oficina m'ha presentat les seves disculpes i m'ha ofert un paraigüa nou de recanvi (En tenim per oferir-los als clients en cas de necessitat).
Volia canviar la capçalera del blog en motiu del començament de l'estació de les pluges, però aquest especial esdeveniment es mereix especial atenció.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Això no t'hagués passat a Badalona !! (més que res perquè no plou des de fa...)

A veure si ens envies alguns núvols de pluja per refrescar l'ambient, que falta ens fa.